loading...
سایت تخصصی بازی های رایانه ای یاس گیمر
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 509 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (1)

به نظر میرسد که مایکروسافت و EA رابطه ی جدیدی را با هم آغاز کرده اند .این را میتوان از عنوان Titanfall و نسخه ی دیچیتالی فیفا که مردم اروپا میتوانند در ازای پیش خرید Xbox One دریافت کنند متوجه شد.اما به تازگی آقای Peter Moore مدیر عامل EA اشاره کرده است که هیچ کدام از این دو شرکت را به عنوان شرکت محبوب هدف قرار نداده است و هر دوی آنها را دوست میدارد.همچینین ایشان اعلام کرده است که مایکروسافت نیز به مانند سونی با ما پرخاشگر بوده است!در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا جزئیات این مطلب را به اطلاع شما برسانیم...

مایکروسافت نیز مانند سونی با EA پرخاشگر بوده است

در صحبت های اخیری که آقای Peter Moore در رابطه با رابطه ی EA با سونی و مایکروسافت داشته اند اعلام کرده اند که:

رابطه ی ما با این دو شرکت به سالهای بسیار زیادی بر می گردد.من فکر میکنم که چیزهایی که ما در Gamescom دیدیدم،چشم انداز کوچکی از آینده ی ما بود.در این نمایشها،فقط ما کمی بیشتر از مایکروسافت دیدیم که این به این معنی نیست که آنها مورد علاقه ی ما می باشند.

ما همکاری های بسیاری را نیز با سونی و PlayStation 4 آغاز کرده ایم که این ها از سال های گذشته آغاز شده است و ما باید در آینده بیشتر در این رابطه صحبت کنیم.

اما چیزی که این روزها بیشتر به نظر مردم می آید،این است که فکر می کنند ما یک کنسول را بر دیگری ترجیح داده ایم.ما هردوی آنها را از صمیم قلب دوست می داریم.این برای جامعه ی ناشرها بسیار  اهمیت دارد  که این دو کمپانی به موفقیت برسند.

من فکر میکنم که گیمرها،فن ها،من خودم یک فن Xbox می باشم،من خودم یک فن PlayStation می باشم.آنها باید تصمیم خود را در این رابطه بگیرند.اما من میبینم  که بسیاری از آنها تصمیم دارند هر دوی آنها را امتحان کنند.

مایکروسافت نیز به مانند سونی بسیار با ما پرخاشگر بوده است.مشخصا ما یک ناشر پر قدرت می باشیم و می توانیم بهترین محتواها را در اختیار علاقه مندان قرار بدهیم و تفاوتی ایجاد کنیم.اما هر دوی آنها می خواهند در رابطه با این کیفیت مطمئن بشوند.

 

در رابطه با نسخه ی دیجیتالی فیفا ۱۴ که مخصوص کسانی است که کنسول Xbox One  را در اروپا پیش خرید کرده اند آقای Moore اینگونه پاسخ داده اند:

ما در حال پیدا کردن فرصت  هستیم تا هرچه که میتوانیم فیفا ۱۴ را در دستان علاقه مندان قرار بدهیم.ما بسیار به این بازی افتخار می کنیم.همچنین مد FIFA Ultimate Team نیز بسیار خاص می باشد و ما به آن نیز افتخار می کنیم.

مایکروسافت احساس می کند که در اروپا کمی از PlayStation عقب می باشد و با این روش می تواند آن را جبران کند.من فکر میکنم که مایکروسافت با این کار می خواهد ارزش ها را بیشتر کند و سونی نیز با آن قیمت فوق العاده اش از این سمت به ارزش های خود اضافه کرده است.بله

 

منبع : گیمفا

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط m در تاریخ 1392/06/08 و 13:13 دقیقه ارسال شده است

در تاریخ امروز مبلغ 980 هزار تومان به حساب hamid-ellf ارسال شد
در تاریخ مروز مبلغ 29 هزار توامن به حساب mamad-felfel ارسال شد
دوست داری درامد بالایی داشته باشی؟
دارای زیر مجموعه گیری رایگان 500 تا زیر مجموعه بگیر مماهی یک میلیون تومان ببر2000 هزارتا زیر مجموعه فعال بگیر 2500 هرا تومان ببر همینک عضو شوید ( دادن 100 میلیون دریافتی به کاربران)پورسانت عالی به اضای دیدن آگهی 10 تومان - 5 تومان و 3 تومان دریافت کنیدعضو شوید باکس
24http://bux.tirage24.com/?r=674509967


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,336
  • بازدید ماه : 1,336
  • بازدید سال : 70,391
  • بازدید کلی : 544,629